2012. november 20., kedd

Jaj nekem, ég veled Rick.

Sikerült. Véleményem szerint ma sikeresen túl vagyok az aktuális havi mélypontomon. Sok tényező játszott ebben közre, és valami oknál fogva egyikről sem én tehetek, de engem vádolnak a történtek miatt. Legjobban az bánt, hogy nem kis tini bajokról volt itt szó, például egy szerelmi történet, veszekedés vagy ilyenek. Hanem egész konkrétan az történt, hogy a 6. óra utáni szünetben meggyilkoltak egy új diákot.

Eleve rosszul indult a mai napom. Nehezen ébredtem, Oxána elfelejtett felkelteni, így elkéstem a suliból. Pechemre matek óra ilyenkor az első, egyszóval nagyon le lettem cseszve. Aztán pár értelmes osztály és évfolyamtársam kötekedett velem végig az órák alatt, így nagy megkönnyebülés volt azt, hogy eljutottunk a dupla tesi óráig. De sajnos azt sem élveztem. Tény, hogy nem vagyok valami nagy focista, de az azért mégis csak túlzás, hogy egész órán kb. egyszer érek a labdába, és abból is öngólt rúgok. Hatodik órára füstölögve mentem be, és ez a hangulat kitartott a tanóra végéig. De ami utána következett, az felülmúlt minden eddigi apró problémát és idegesítő tényezőt is.

Szükségem volt némi levegőre, ugyanis egy meglehetősen kicsi teremben vagyunk magyar órán, ráadásul ilyenkor két irodalmat tartunk egyben. Ezért kimentem a szokásos tuskómentes övezetembe, megnyugodni kicsit. Azonban ez nem sikerült, ugyanis több gyanús dolgot véltem felfedezni útközben. Először is azt hittem eddig, hogy csak én használom lehiggadásra a padlás nevezetű helységet az iskola tanulói közül, de tévednem kellett, mert az ajtó nyitva volt. Természetesen, ilyen ideg állapotban ez engem nem tudott érdekelni, tehát bementem, majd felmásztam  a lépcsőn. Útközben elfogott egy szokatlanul erős rossz előérzet, de ezzel sem törődtem. Amint felértem, megindulta a szokott ablak melletti padhoz, )amit isten tudja mikor pakoltak fel oda, ronda, poros pad volt, de szerettem rajta ülni.)

Félúton megakadtam. A padon volt egy test. Messziről azt hittem, egy srác van rajta, aki unta az órát, feljött és sikeresen elaludt. Már pörgettem magamban a gondolatokat, hogy mi módon fogom leimádkozni onnan. Erre viszont nem volt szükségem. Mikor közelebb értem hozzá, láttam, hogy valami természetellenes van a tartásában. Majd még közelebbről láttam őt. A látvány leírhatatlanul durva volt. Komolyan mondom, a szökésem alatt nem találkoztam ilyen durva holttesttel. Nem elég, hogy egy kés állt a szívében és csupa vár volt a gyerek, még az elkövető ráért össze vissza vagdalni a testét és belevésni dolgokat. Nehezemre esett felismerni a halottat, pedig ismertem, nem is olyan régről. A felismerés után pedig még jobban kiakadtam.

Rick volt az. Körülbelül két hete ismertem meg, a gólyabálon. Unatkoztam, és hozzácsapódtam egy bandához, melynek a tagja volt. Nem sok közös élményünk volt, így annyira sokra nem emlékszem vele kapcsolatban. Két dologra biztosan. 
1. Az ő nevét nem tudtam az este megjegyezni semmilyen módon.
2. Barátságos, rendes gyerek volt, kb. a légynek sem ártott, így tuti nem szolgált erre rá. 

Az első sokk után persze azonnal rohantam és szóltam egy útba eső felnőttnek. Ő feljött, megnézte, majd mentőt hívott. Utána kijött a rendőrség is, és legnagyobb meglepetésemre elvittek. Hát persze, én szőke. Elvileg tiltott hely a padlás, senki sem mehet fel oda, én pedig nemhogy ezt megszegtem, még találtam ott egy hullát is, így valószínű, hogy azt hiszik, én öltem meg. Egyszóval most nagyon nagy bajban vagyok. Holnap, hogy védem meg magam, illetve mit csinálok majd? Másrészt még ezzel nem volt vége a dolognak, tehát tuti keresni fognak még a rendőrök. Valamit ki kell találnom.. Gyorsan..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése