2012. február 11., szombat

Újabb gyötrő álmok

Még most szeretném tisztázni hogy jól vagyok. Nincs semmi bajom. Nem sérültem meg, nem öltek meg, teljesen 100%-os állapotban vagyok. A rémálmaim viszont kezdenek visszatérni. 


Az álom szerdán történt. Addig vizsgálgattam kampós egy érdekesnek vélt történetét. Csak az az idióta történet a fejembe mászott valós szereplőkkel. Nem szeretném azt, hogy kiderüljön, hogy médium vagyok, de ez durva volt. 


Az álomban egy litván nagypolgári házban voltam segéd. 15 éves lehettem, de a korombeliektől eltérően én nem kint játszottam a gyerekekkel, társaimmal, hanem dolgoztam. Azaz pontosabban dolgoztattak, mert nem önszántamból voltam azon a helyen. Egyszer nagyon elegem lett mindenből és körbesétáltam az egész telket. Kimerítő séta volt, de sok dolog történt ott velem. Találtam egy nagy odvas fát az udvaron, mely odvába bújva egy nagy kör alakú terepre kerültem. Következő alkalommal már nem egymagam találtam ott. Voltak ott más gyerekek is. Éppen játszottak valami háború félét. Egyikük észrevett ( ő volt Jakub) és játékra invitált engem is. Jól éreztem magam velük, végre felszabadult lehettem és elfogadtak ilyen dilisnek, nem úgy mint a házban. Aztán a másik csapat vezetője is odajött, kérdezgetett rólam, mert még nem látott erre. Elmondtam mindent magamról, aztán elhatározták hogy megszöktetnek. 


Nagy izgalommal vártam az időpontot de nem árulták el. Így elég ideg közepette este át rajta. Ugyanis jött egy TV szerelő, nagyon fiatalnak tűnt, így már az elején gyanakodtam rá. Menő nike csukája volt és DC sityakja. Látszik modernebb vidékről jött. Az meg a teteje a dolgoknak hogy saját autóval állított be. De azért szó nélkül, bevezettem a szobámba ahol a TV helyett egyenesen nekem rontott. Mire a döbbenetből magamhoz tértem már a Litván főúton repesztettünk. Nem értettem semmit, ő sem óhajtott tudomást venni rólam. Annyit mondott hogy fogjam be és minden oké lesz.


Következő heteket vele kell töltenem, derült ki, mert amint egy motel szobát kivettünk sokkal barátságosabb lett. Tulajdonképp egész jó arc volt, csak nagyon megijesztett az elején, de ezen túltettem magam én is. Kiderült Jasonnek hívják és ő jött értem. Még pár hét és elérünk a többiekhez, addig el kell rejtsen és vigyázzon rám. Tudok én vigyázni magamra is, de ezzel nem győztem meg tehát hagytam magam.


Az álmom itt ért véget, de van egy érzésem hogy folytatódni fog. Ami kicsit lesokkolt hogy a héten megismertem egy Jasont, méghozzá a srác Jakub barátja. Így egy idegen de létező emberről álmodtam. Nem tudom jelent e valamit, de ha igen akkor ki kell derítsem. Remélem sikerrel járok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése