2012. február 18., szombat

Álom vagy valóság??

Az ember azt gondolja normál esetben, hogy amit álmodik az hülyeség. Semmi értelme az álmoknak, csak úgy vannak. Akkor viszont elgondolkodik mindenki, amikor egy ember olyan emberekről álmodik, akiket még soha nem is látott, de léteznek, mert az álom után egy héttel már személyesen ismerik őket.


Erre én vagyok a valós példa, merthogy velem megtörtént. Méghozzá három új embert ismertem meg a héten, és mindegyikük szerepelt már legalább egy álmomban. A DC sapis srác például mint kiderült Jakub jóbarátja, és emellett az FC Klaipéda kapusa. Volt szerencsém hozzá még Hétfőn, mikor Jakubbal együtt mentünk az edzésére, mert már nagyon unatkoztam otthon. Hát el lehet képzelni, milyen élmény volt.... Teljesen úgy nézett ki a gyerek mint az álmokban, ugyanaz a sapka, cipő, póló .....  Nagyon ijesztő volt. Szerencsére ő mit sem tud ezekről hogy én előre megálmodtam azt hogy elbújtat majd hetekig. Az viszont tény, hogy mivel megsérült az edzés nagy részén vele beszélgettem. Totál jó arc, 9 éve focizik, nagy jövő áll előtte, akárcsak a többiek előtt. Ahogy elmondta, Hakänt eddig is ismerte, Jakub viszont csak nemrég keveredett erre a helyre.  Tudta, hogy itt vagyok meg minden, és neki is volt egy álma rólam. De azt csak később fogja tudni elmesélni majd nekem, mert vége lett az edzésnek. Jasonről ennyit tudok egyenlőre....


Briant már eddig is láttam az utcán. Múltkor megkérdeztem Jakubtól hogy ki ez a srác és kiderült hogy osztálytársa Jakubnak. Vele még nem volt alkalmam közelebbről megismerkedni, biztos össze fog minket hozni valahol a sors ha ez így megy tovább. A lány Oxána pedig Jakub unokatestvére. Úgyhogy ez totál káosz eddig.  Ő jövő héten fog jönni segíteni nekünk, úgyhogy róla egy hét múlva többet fogok tudni. Eddig ez így nem teljesen normális dolog, hogy ezek az emberek ilyen közel vannak hozzám, azt sem tudom miért pont ők, de majd kiderítjük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése