2012. október 29., hétfő

Irány haza! Jaj, istenem...


Végre. Úton vagyok haza Magyarországra! Azaz, dehogyis végre, úgy fosok, mint állat. De mégiscsak az otthonomba tartok. Azonban nagyon vegyes érzések kavarognak bennem. Egyrészt ez volt minden vágyam, hogy egyszer élve hazakerüljek ebből a hülyeségből. Másrészt viszont minden porcikám üvöltve tiltakozik a hazatérés miatt. Mégis hogyan fogok szembeszállni a rengeteg váddal, amit kapni, fogok? Mert nyilvánvaló, hogy rengetegen nem fognak örülni annak, hogy visszatérek. Sőt.. Vannak emberek, akikről még azt is el tudom képzelni, hogy majd megpróbálnak eltenni láb alól. Egyébként, nem hiszem, hogy teljesen felkészültem erre az egészre. Úgy terveztem később megyek el Lengyelországból, de egy hirtelen ötlet miatt ez így alakult. Mekkora egy barom vagyok. na de elmesélem, hogy honnan jött ez a sietős ötlet. 

Jace kedves volt, mint mindig, befogadott amint odaértem, hatalmasakat beszélgettünk, ettünk, Xboxoztunk és teljesen olyan életet éltünk, mint két totál hétköznapi tinédzser srác. Aztán, mikor egyik nap iskolában volt, nagyon unatkoztam és felnéztem a netre. Jakub sajnos nem volt fent chaten, úgyhogy lementem a litván oldalról. Puszta kíváncsiságból felmentem a blogra, amit tavaly indítottam az osztályomnak. Valahogy nem lepett meg, hogy semmi nem volt rajta az eltűnésem utáni időről.  Amit ezután tettem azt még mindig bánom, de sajnos nem volt sok eszem akkor. Ugyanis felmentem facebookra. Hála az égnek a chatem kijelentkezve hagytam utolsó használatkor, így nem vett mészre senki. Ahogy olvastam, böngésztem a bejegyzéseket, kiderült, hogy rengetegen írtak  a falamra, a csoportban minden tudósítás benne volt a tettemmel kapcsolatban. Kicsit meg is nyugodtam, mert semmi olyanról nem volt szó bennük, hogy külföldön lennék. Inkább úgy állították be a dolgot, hogy biztosan meghaltam. Másrészt az is megnyugtatott, hogy talán hiányzom nekik és gond nélkül vissza fognak fogadni. 

Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy nem akarok sokkot okozni, így valakinek írok előre. De kinek írjak, aki nem fog azonnal szólni mindenkinek két hisztis roham között, hogy mégsem haltam meg? O.o Egy pillanatig sem kellett ezen gondolkodnom. Természetesen azonnal tudtam, hogy kinek fogok szólni, úgyhogy már kattintottam is az üzenetek fülre és gépeltem be Hernando nevét. Róla annyit kell tudni, hogy általános 6. óta a legjobb barátom, mindig ott volt és segített nekem. Én pedig szépen ott hagytam. Nagyon remélem, jobban fog örülni annak, hogy életben vagyok, mint pikkelni rám. Egyébként sem úgy ismerem.. Nagyon bunkó tud lenni az emberekkel, de nem velem. Emellett akármiket is fogok hallani tőle, tudom, hogy az az igazság lesz. Mindig is ő volt az, aki ha valamit nem értettem meg elsőre vagy elszúrtam,  a legőszintébb "hülye vagy Batu" szólásával rám hagyta a dolgot. Szóval, úgy éreztem, ha neki írok nem lesz baj. És szerencsére nem is lett. Elsőre kicsit biztos meghökkent, de a józan esze nyert, ugyanis rögtön számon kért, hogy ki vagyok, miféle köcsög hacker lehetek, hogy a halott barátja adataiban kutatok.. Aztán közöltem vele, hogy ************ a hacker, ha nem hiszed, hívjál fel vagy kérdezz. 

A következő két órát végig tárgyaltuk, kiderült, hogy az eset után a szüleim elköltöztek, nem tudták feldolgozni az eltűnésemet. Teljes mértékben megértem őket.. Majd megkérdeztem, hogy szerinte mi tévő legyek. Szóljak a többieknek, az eredeti arcom mutassam, mikor visszatérek, vagy mi legyen? Ő azt mondta, ezt nem tudja, még de utánajár a dolgoknak, mi lenne a legjobb, és toljam, haza a picsámat amilyen gyorsan csak lehet. 

A további infókra még most is várok, de szerintem már csak otthon fogom őket megtudni. Ugyanis most léptük át a határt, már csak pár óra és otthon leszek. Csak remélni tudom, hogy a házunk még áll, mert ha nem, akkor igencsak Hernandónál kell élnem egy darabig, de ennyire nem akarok kitolni vele... Viszont az ideg lassan szétvet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése