2012. szeptember 1., szombat

Ugyancsak Stockholmban, csak most 100% életveszélyben

Előző beszámolómban említettem barátaim borzalmas felderítőútját. Nos, tanultunk az esetből, viszonylag hamar összekaptuk magunkat és újból elmentünk a helyszínre, ezúttal együtt.

Nem vesztegettük az időnket felderítésre, abban a hitben vágtunk újból az útnak, hogy többen vagyunk, erősebbek vagyunk, következmény nélkül végezhetünk kampóssal. Szóval teljes energia bedobással a plázához hajtottunk, kiugráltunk a kocsiból majd elleptük lementünk a csatorna rendszerbe. A többiek megmutatták, hogy hol és mit találtak a múltkor, minden úgy volt. Úgy tűnik nem mert vissza jönni kampós. Majd Jason elvezetett oda, ahol a holttestet találta. Még most is csupa vér volt minden. Úgy vettem észre, a rendőrök a test elvitele után nem foglalkoztak az esettel egy kicsit sem. De érthető, hiszen ez  ami dolgunk és elég egyértelmű volt, ami történt.

Miután ezt tisztáztuk magunkban, elkezdtük keresni a helyet ahol fegyvereket tarthat a szemétláda. Nem is kellett sokáig keresgélni, a második kanyarban azonnal kiszúrtunk egy vas ajtót, ami mögött a gyilkosságok elvégzéséhez szükséges eszközök hada sorakozott. És persze egy vezérlő számítógép. Arról írok most. Nem is érdekel, hogy kampós valahol észreveszi, hogy betörtek az egyik vezérlő gépébe. Sőt, direkt akarom felhívni a figyelmét arra, hogy betörtem a rendszerébe és minden adatot lementettem pendrivera (hála az égnek, hogy mindig nálam van) majd kitöröltem. Nem vizsgáltam meg tüzetesen, de annyira belenéztem, hogy tudjam miről szólnak. És a legtöbb adat emberi akta. Az, hogy a gyilkos társai, vagy az áldozatai adatait tartalmazza -e, nem tudom, majd kiderítem nyugodtabb körülmények között. 

A legboldogítóbb dolog számomra, hogy most mi vagyunk előnyben. Noha, lesz annyi esze, hogy egy másik géppel leköveti, hogy itt mit műveltem és esetleg fel is néz erre a blogra, mi előtte járunk. És ezt a lépés előnyt, mostmár nem fogjuk elveszíteni soha. Szóval, vigyázz magadra kampós, lassan be leszel cserkészve, és akármelyikőnk szívesen elvágja majd a torkod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése