2012. szeptember 23., vasárnap

Kész a terv & Még egy álom

Hosszú, hosszú és hosszú munka után végre sikerült kidolgoznunk egy konkrét tervet a kampós ügyben. Rengeteget dolgoztunk rajta, próbáltunk a tökéletességre törekedni, és azt hiszem sikerrel jártunk. Na mármost, a terv eléggé bonyolult, szóval próbálom majd egyszerűen ismertetni, meg nem teljesen leírni, ugyanis nem tudni, kik olvassák el. De ezt majd az akció után... Annyi tuti, hogy retteghetsz kampós. 

Másrészt Shöle idióta gyógyszerei még mindig kísértenek. Nem tudom , mi bajom lett tőlük, de elég hátborzongató jövőbe látásaim vannak. És ezek tényleg lehet hogy igazak, annyira életszerűek meg időben lehetségesek. Például megint volt egy álmom Tyról és a bandáról. És ebben olyan dolgok derültek ki, hogy csak na. 

Egy hídon voltam, nekikötözve a vonatsínnek. Magyarországon voltam, ismertem ezt a helyet. És természetesen ott állt felettem a férfi és patkány. Esküszöm, ha a jövőben meglátom ezt a gyereket, kinyírom azonnal. Nem lesz nehéz észrevennem majd, ilyen átkozott ronda patkány pofája nincs senkinek. Ott vigyorgott rám, a foga majd kiesett. A csapdába esett énem nem volt valami ideges, nem stresszelte túl a dolgot, csak vigyorgott patkányra. Nyilván tudott valamit, amit mi nem. Én viszont határozottan ideges voltam. Nem értettem mi  a fenét vigyorgok, mikor oda vagyok kötözve, a vonat akármikor jöhet, és nincs ki megmentsen, mert az összes hely belátható a hídról. 

Pár perc múlva már más volt a véleményem  a helyzetről. Ugyanis egyszer csak megjelent egy helikopter és becsapódott a földbe pár méterre tőlünk, majd káromkodva kiszállt belőle Ty és a csapat, én pedig még szélesebben vigyorogtam patkányra. Ám most a férfi nem futott el rögtön, valami oknál fogva más taktikát választott. A kését a nyakamba szúrta. Abban a pillanatban lemerevedett mindenki. Nyilván a többiek sem erre számítottak. Szóval ki leszek nyírva, és így nem kell futnia... Tiszta idióta volt, mert Ty hamar észhez tért és megsebesítette a férfit, míg a többiek elkapták és megkötözték patkányt. Utána telefonáltak valakinek, hogy el kéne két bűnözőt szállítani meg egy súlyos sebesültet kéne ellátni. Én csak kábán vigyorogtam, mikor a múltkor felettem síró alak odajött hozzám és elmondta, hogy ha nem ér ki a mentő hamarosan elvérzek.
Szóval jó fej volt a srác, mert ezt vigyorogva mondta, amire én nevetve válaszoltam is. Aztán megjegyezte, hogy nem lehet igaz, hogy mindig majdnem kinyíratom magam és velem van a baj de azért szeretnek még. 

Ezután ébredtem és már tudtam, hogy bármi is fog történni, Kampósnak annyi lesz. A jövő viszont rengeteg bajt és meglepetést tartogat számomra. de ez legyen az én gondol, most a jelen baját próbáljuk meg orvosolni. Remélem hamarosan sikerrel járunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése