2012. április 24., kedd

A banda igazi arca

Eddig, amely terveket előre alkottam itt helyben, sorban dőltek össze. Sosem úgy alakult semmi, ahogy azt előre elképzeltem magamban. Ez persze most is így volt, csak most egy óriási hullám döbbenet csatlakozott hozzá.


Tegnap este érkezett meg Jax elit gyilkosokból álló bandája. Kiderült nem is duó, hanem trió, csak az egyiküknek el van törve a karja. Medát és Justast már név szerint ismertem, a törött kezűt viszont nem. Nagyon halkan beszélt, a többiek azt mondták eleve is csendes típus, viszont szemrebbenés nélkül a szeme közé lő akárkinek 150 méterről. Ő Danny, a "fél karú rabló". A trió tagjai nagyon idétlen nevekkel illették egymást, látszott, a munkán kívül ismerik a jókedvet. Egyébként nekem nagyon rokonszenves emberek voltak. Hakän kicsit gyanakodva méregette őket érkezésük után, de meggyőztem őt, hogy ők csak segíteni akarnak. 


Az este még nem foglalkoztunk semmilyen komoly dologgal, inkább ismerkedtünk. Megtudtunk egyet s mást a banda tagjairól. Például Meda a legharciasabb az egész trióban, alig érez fájdalmat, harc során foggal-körömmel küzd. Vagy Justasnak a mániája a szilvás bukta. Meda szerint a szilvás buktát is megverné. Dannyől nem tudtunk meg semmit, nagyon félénknek bizonyult. Jax szerint majd feloldódik a vadászat során. Mikor vége lett a jó hangulatú estének Danny odajött hozzám és a fülembe súgta: -"Nyugodj meg. A te életed nem hagyom, hogy tönkre tegye." Ezt senkinek sem tűnt fel, mert már mindenki  bement  szobájába, így nem kérdeztem meg azt, hogy hogyan értette ezt a kijelentést, inkább elmentem én is aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése