2012. április 22., vasárnap

Jax kommandója

Menekülés, kétségbeesés, pánik, éhség, szomjúság, kimerültség. Legjobban ezek a szavak jellemezték az elmúlt hetem. A kampós elleni hajtóvadászatot egyáltalán nem ilyennek képzeltem, most azzal vigasztalom magam, talán fordul  a kocka. Nagyon nem jó dolog  a bujkálás, persze ezt eddig is tudtam, de a mértékéről csak most szereztem tudomást. Egyáltalán nem mutatkozunk emberek előtt a városban egy hete. Senki sem tudja mi van velünk, csak mi így öten egymásra utalva. Jakub- akit mióta ott vagyok ismerek, legjobb barátom lett. Brian- akinél jobb tározottabb támogatót lehetetlen találni. Hakän- akivel sorstársak vagyunk, semmi pénzért nem hagynánk, hogy a másiknak baja essen. Jax- az ikrem, ugyanazt élem amit ő 13 éve élt át, és bármit megtesz, hogy megmentsen. És itt vagyok én- az első számú célpont. Elég nehéz szerepem van ebben a dologban, ugyanis ha kampóssal akarunk valamit, nyilván meg kell mutatni magunkat neki. Csakhogy neki konkrétan elsőnek én kellek, szóval ha valamit akarunk a csali természetesen én leszek. Nem mintha félnék meghalni vagy ilyesmi, csak még erre nem állok készen. 


Aztán Jax előállt egy ötlettel. Minek nekünk itt csaliskodni meg menekülni feszt, amikor tök mindegy ki öli meg kampóst, csak haljon meg. Ezzel arra célzott, hogy van egy hidegvérű gyilkosokból álló titkos csoportja és ha bevonjuk őket, gond nélkül lemészárolják kampóst, ha úgy adódik. Nekem tetszett az ötlet, így nem nekem kell kivégeznek a gyilkost, és a kockázata is kevesebb hogy én halok meg. A bandát meg nem kell félteni, több híres gyilkost is eltettek már láb alól, észrevétlenül. A megtisztelő feladat természetesen az enyém volt, hogy hívjam fel őket és beszéljem rá a gyilkosságra a duót. Nem volt túl nehéz, annak ellenére hogy remegve, totál idegbetegen tárcsáztam, és szinte csak dadogtam. Ismerték az ügyem Jax jóvoltából, és már többször gondolkoztak azon, hogy lepuffantják kampóst. Meda és Justas duója a bérgyilkos csapatunk lett. Holnap érkeznek a városba, már várom, hogy megismerjem őket, és kitaláljunk valamit. Addig is megpróbálok szunyókálni pár órát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése