2012. december 3., hétfő

Az eddigi legmeredekebb tervünk

Az ötletgazda: persze, hogy Rick! 

A srác az utóbbi napokban nagyon beindult a tervgyártást illetően. Először csak finoman kérdezősködött dolgokról, majd elénk vágott egy konkrét tervet. Szinte ugyanaz volt, amit ők hajtottak végre az elhunyt barátjával, csak még jobb.

Két napja este éppen Family Guyt néztünk. Egy olyan rész ment, amit már mindketten láttunk kismilliószor  tehát elkezdtünk beszélgetni úgy mindenféléről. Megtudtam, hogy amúgy nem ilyen eredetileg, hanem nagyon félénk, szégyenlős és csendes. Elég hihetetlen számomra, de mindegy. Az nem lepett meg, hogy hasonló kajákat szeretünk, és hasonló az ízlésünk filmek terén is. Aztán megkérdezte, hogy Jakub rokonom e. Nekem szabályosan leesett az állam, mert nagyon váratlanul ért ez a kérdés. Meg egyáltalán honnan gondolt olyat, hogy köztünk akármilyen rokonság is lenne? Tény, hogy kicsit hasonlítunk egymásra a litván focistával, de szerintem annyira azért nem.

Az ötlete viszont erre épült. Szerinte sokkal hatékonyabbak lennénk, ha ide tudnánk hívni Jakubot, majd átalakítanánk, hogy pontosan olyan legyen, mint én vagyok. Így tudnának haladni a nyomozással akkor is, ha esetleg engem bevisznek a rendőrségre vagy rosszabb esetben a börtönbe. Vagy Jakubot megtanítjuk annyira magyarul, hogy az ilyen helyzetekre reagálni tudjon. Ezt még nem tudjuk. Rick konkrétan arra gondolt, hogy esetleg könnyebben elő tudjuk csalni a gyilkost, ha ő is megjelenik nyilvánosan és mellé állítjuk az átalakított Jakubot én pedig élet tovább a mindennapjaim. Ha feltűnik a gyilkos, akkor én is oda kerülök valahogy és Oxána is, majd letudjuk a dolgokat. A rendőrök először valószínűleg ki fognak akadni a dolgon, de mivel megtaláljuk, a gyilkost elengednek majd véglegesen. 

Ez az elképzelés így elég érdekes, egyikőnk számára sem világos, hogy miként tűnik majd fel a gyilkos Rick és Jakub puszta látványától vagy, hogy hogyan intézzük el az ügyet ölés nélkül. De mivel Jakub már nagyon hiányzott nekünk és szerettük volna élőben látni, elhívtuk. Mikor először mondtuk neki a tervünket, nagyon meglepődött, de a következő pillanatban már azt kérdezte, hogy miket hozzon magával feltétlen. Alap dolognak vette, hogy eljön, ha szükségünk van rá. Az meg csak bónusz, hogy újra együtt lehetünk és csinálhatunk majd egy csomó őrültséget. Már alig várom. 

Ma az ötletünket előadtuk Gragnek. Ő is örült neki, hogy lesz még egy ember, aki segít. Szerinte minél többen vagyunk, annál jobbak leszünk. Az pedig, hogy belőlem lesz kettő, nagyon sokat fog jelenteni nekünk véleménye szerint. Remélem igaza lesz. Nekem úgy tűnt nagyon biztos a dolgában. Ugyanis miközben beszélt végig feketén izzott a szeme... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése