2012. augusztus 6., hétfő

A két csapat akcióra kész

Előző beszámolómban említettem, hogy a jövőben különböző helyeket fogunk bejárni, ahol megtalálhatjuk kampóst. Tegnapelőtt végre teljesen meggyógyultam. Nem fájt semmim, tök rendben voltam. Ezen felbuzdulva, azonnal elkezdtünk tervezni és szervezkedni. Sajnos ezekre a helyekre a rendőrség nem engedett be minket, így kénytelenek voltunk magunkkal vinni majd rendőrt is. Ez volt a legkisebb gondunk, ugyanis valami oknál fogva nem hátráltattak minket, hagyták, hogy mi gondolkodjunk, menjünk, ők csak úgy ott voltak baj esetére.

Tegnap kialakítottuk a két csapatot. Mivel nem nagyon tudtuk eldönteni, hogy miképp döntsük el, hogy ki kivel van, így kalapba tettük a neveket és sorsot húztunk. Természetesen nem egybe mindenkit, mert az kicsit befigyelt volna, ha mondjuk Jakub, Jason, Jace és én mennénk együtt... Így három kalapba tettük a neveinket, egybe minket, gyerekeket, a másikba a kommandót, míg a harmadikba két rendőr nevét. A húzást én kezdtem. Elsőre kihúztam Jakubot- mire vágtunk mindketten egy mindentudó grimaszt. A többiek furcsának vélték, de nem törődtünk vele. Miután meguntuk a szenvedést, röhögve kihúzta Oxánát. Eddig Jakub, Oxána, Én. Végül a vigyorgó rendőrnő kihúzta Sebastiant. Még volt két húzásunk, amit gyorsan letudtunk, így csapatunk kibővült még Justassal és Jace-szel. 

Tehát a két gárda 
Jakub, Jace, Justas, Oxána, Sebastian, Én     -----  Jax, Meda, Jason, Danny, Olivia lett.  Ez kicsit idétlen elosztás lett, mert nálunk több a gyerek  mint a kommandós, de többen vagyunk, úgyhogy összességében tökéletes. Az otthonunkra meg Shöle vigyázott.

Estefelé nagy nehezen kihúztuk a helyszíneket is. Itt a listán már 12 volt, de ez még bővülhet is. 
1. Stjöl barlang
2. Kiruna
3. Stockholm
4. Strorsjöl tó
5. Vänem tó
6. Vättem tó

Egyenlőre csak ennyit húztunk ki, reménykedtünk abba, hogy akár nem is kell minden helyet bejárni. Az akció ma este indul, addig pihenünk. Jaxék mennek Kirunába, míg mi a barlanghoz. Remélem sikeresek leszünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése