2012. május 5., szombat

Litván rendőrség, én így szeretlek...

Mint említettem, tervünk nagyon kockázatos volt és sajnos elég gyengére sikerült a kivitelezése. A sok baklövésünk eredményeképpen belekevertük az ügybe Jasont, és emellett Hakänt, Jakubot és engem mentőhelikopterrel vittek a kórházba. Azt, hogy miként sikerült ezt elérnünk rögtön el is mesélem.


A tervünket mindössze addig teljesítettük 100% -os pontossággal, hogy kimentünk a majálisra. Miután szétváltunk, minden összetört. Próbáltam gyanútlan lenni, de amilyen pofákkal bámultam az embereket, szerintem eléggé gyanús alak voltam. Kampós ki is szúrt, rögtön az elején. Azonnal kapcsoltam, tudtam, hogy követ, megpróbáltam a megbeszélt úton menni, csak hát az le volt zárva. Itt majdnem bepánikoltam, de szerencsére volt annyi lélekjelenlétem, hogy tettem egy gyors kerülőt és elindultam a hídhoz. 


A legrosszabb az volt, hogy a csapat egyik tagját sem láttam út közben, és teljesen azt hittem, hogy szem elől vesztettek. Pont akkor botlottam bele Jasonbe. Ő nem volt a tervben, vele nem kellett volna találkoznom. Kérdezte mi járatban vagyok, hová tartok, mitől vagyok így kétségbe esve. Mondtam neki nagyon halkan,hogy megyek a hídhoz a többiekhez és követnek. Nem volt időm leállni vele veszekedni, hagytam hogy jöjjön velem. Rengeteg kérdés megfogalmazódott bennem útközben, nem volt jó ötlet hagyni azt, hogy mellettem maradjon. 


Odaértünk a hídhoz, már szaladtam is le a lépcsőn, mire ő olyan értetlen pofát vágott, amilyet életem során még nem láttam. odaszóltam neki, hogy menjen tovább, engem követnek, erre lejött hozzám. Legszívesebben beledöngöltem volna a fejét a betonba, nem értettem, hogy lehet ekkora barom. Miután leért mellém kijelentette, hogy akárki is az ő megvéd. Nem volt szívem megmondani, hogy az esélytelen, inkább azon agyaltam, hogy miként érem el azt, hogy életben maradjon. fogalma sem volt, mekkora veszélyben van/vagyunk.


A többiek sehol. Erre akkor döbbentem rá, mikor kampós teljes sebességgel lerohant hozzánk és Jasonbe állított egy konyhakést. Teljes pontossággal célzott, futtában dobta el a kést, de Jason hasát telibe találta. A következő pillanatban pedig már a karomat tépte fel kampójával. Tíz másodperc alatt mindkét karom és lábam cafatokban állt. Mielőtt a fejem is levágta volna, hála az égnek valaki fellökte. Danny pont jókor jött. És hozta a többieket is. Hakän és Jakub azonnal leterítették kampóst, csakhogy ő a kampóját beleakasztotta Jakubba. Hakän hiába próbálta leszedni róla, nem sikerült így belé is beakadt a kampó. Ezt a pár másodpercet kihasználta a gyilkos, azonnal levágta tőből Hakän jobbját és Jakub bal kezét. Utána a falhoz vágta őket, meg utána engem és elfutott. 


Most pedig itt vagyok újra a kórházban. Annyit tudok, hogy miután falhoz lettünk vágva, még  Danny megtámadta, de elmenekült. Meda és Justas Jaxszel az élükön csak utána értek a helyszínre a rendőrökkel. Azok nem hittek nekünk, ezek szerint hármónk állapota nem elég bizonyíték egy gyilkossági kísérletre, vagy egy támadásra. Jax le lett tartóztatva, mi hárman az intenzíven, Meda és Justas megzavarodva. Így állunk most. Danny az egyedüli aki összeszedte magát, már Jax szöktetését tervezi. Ha jobban leszek segítek neki, úgyis van pár kérdésem felé..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése