2012. március 25., vasárnap

Jax, az iker

Mint írtam, egy hete elutaztunk Vilniusba. Kicsit tartottam a nagy várostól, de feleslegesen. Nagyon jól éreztem magam ott, az emberek kedvesek, a környezete is szép... Már az állomáson éreztem, hogy valami fura van ebben a Jax nevezetű emberben. Valami nagyon ismerős, közös dolog kettőnkben. Aztán amint beértünk a lakásába, a lényegre tért.


A családját kampós mészárolta le 13 évvel ezelőtt. Jax most 27 éves, úgyhogy körülbelül annyi idős volt akkor mint most én. Ő azóta nyomoz és keresi kampóst. Minden apró nyomot követett éveken keresztül, és most úgy gondolja rajtam keresztül közelebb kerülhetünk a megoldáshoz. Emellett kiderült hogy az ük ük nagyapánk egy és ugyanaz a személy. Tudtam, hogy tengerész volt, és sejtettem hogy vannak vér szerinti "rokonaim" a tengeren túl, de hogy pont itt és most találkozom az egyikkel.. Ez nagyon ledöbbentett.


Ami még szembetűnt, hogy tényleg nagyon hasonlítunk egymásra. Nagyon távoli vér szerinti rokonok vagyunk, de akár ikrek is lehetnénk. Ugyanolyan farmerünk és pólónk van, a cipőnk azonos méretű, ételek - italok terén ugyanolyan ízlésünk van. Egyforma magasak vagyunk.... Ha neki adnám a szemüvegem, akkor simán össze kevernének minket, úgyhogy ezt még akár el is játszhatjuk valahol. 


Természetesen azért kutakodtunk is rendesen, de sajnos semmi újat nem tudtunk meg. Ugyanazokat a dolgokat ismertem én is kampósról, mint ő. De mostmár tudom, hogy nem vagyok egyedül, nem egyedüli célpont vagyok. Sőt... Úgy néz ki hárman vagyunk, és nem Hakän a harmadik ember. Ő véletlen keveredett bele. Viszont van egy Fernando nevű 23 éves spanyol ember, akinek a családját szintén a mi kampósunk gyilkolta le 9 évvel ezelőtt. Fel kell majd vennünk vele a kapcsolatot. Már csak a módját kéne kitalálnunk... Addig is, jobb ha figyelünk magunkra, mert Jax szerint vadásznak ránk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése