2012. március 18., vasárnap

Reszkess Vilnius! Jövünk!

Ez a hét teli volt izgalmakkal. Két hetes tanítási szünetet rendeltek el a rendkívüli időjárás miatt. Ilyet sem láttam még sose hogy Hétfőn -10 fok, Kedden +25 .....  Nagyon nehéz elviselni ezt a hőmérséklet ingadozást. Viszont így kicsit jobban tudunk haladni.


Úgy döntöttünk, nem várunk, ma elmegyünk Vilniusba és az országos könyvtárban kutakodunk. Ahhoz viszont túl kell élnünk több mint 5 órát a vonaton. Szerencsére hozzá vagyunk mindannyian szokva, hogy hosszan utazunk, így nem jelent ez gondot nekünk. Jakubbal és Bryannel utazok, így nyelvi nehézségeim sem lesznek.


Vilniusban az állomáson majd Jax fog ránk várni. Őt még nem ismerem, de sokat hallottam már róla, és beszéltem is vele rengeteget. Szinte biztos, hogy nagyon jól meg fogjuk érteni egymást. Ő még az én tört, angolos litván szóhasználatom is gond nélkül felfogta. Emellett Jakub mindig vele hasonlított össze, így gondolom sok a hasonlóság kettőnkben. Láttam róla egy tavalyi fotót a litvánok közösségi oldalán, és a legszembetűnőbb a kék sálja. Meg is fogadtam, addig haza nem megyek innen, amíg nem szerzek magamnak egy olyat. A kis csapatunkból egyébként ő tud legjobban angolul, úgyhogy lehet mi majd úgy beszélgetünk....


Sajnos okunk is van a sietségre. A héten az egyik osztálytársam meggyilkolták. Valami görbe, hegyes fémmel felszakították a torkát. Állítólag két perc alatt elvérzett. Ezért joggal gyanakodunk arra, hogy aki le akar vadászni, az tudja hogy itt vagyok. Úgyhogy jobb lesz minél hamarabb akcióba lendülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése