2012. január 7., szombat

UFF!

Mint a cím árulkodik, nem sült el a partynk túlságosan jól. Nem, nem balhéztunk meg ilyenek, egyszerűen csak a sors közbeszólt. Mindjárt el is mesélem...


Minden a legnagyobb rendben kezdődött, az uszodában letusoltunk, rendbe hoztuk magunkat. Útközben vettünk kis rágcsálnivalót, és beállítottunk Jakubhoz. Nagyon boldog volt, hogy elmentünk és jól éreztük magunkat. Játszottunk, énekeltünk, beszélgettünk, ettünk, ittunk, nagyon jó kikapcsolódás volt. Rajtunk kívül Jakub barátja Hakän volt jelen, ők egy csapatban játszanak.

Rendes srác volt, hasonlóan vélekedett a dolgainkról mint Jakub és ő is mindenáron segíteni akart nekünk, mert elmondása szerint az utóbbi időben egy ilyen alak követte őt is. Ezen kicsit meglepődtünk, de nem tulajdonítottunk neki túl nagy jelentősséget, megbeszéltük, hogy majd találkozunk januárban valamikor és beszélgetünk még erről.

És utána jött a fekete leves. Jakub bátyja elindult velünk haza autóval. Így ültünk benne: elől Jakub és a bátyja, hátul mi hárman. Óriási köd volt, így óvatosan haladtunk nagyon. Az erdő széléhez közel egyre sűrűbb lett a köd, már az orrunkig nem láttunk el. És egyszer csak hirtelen a semmiből egy nagy böhöm kamion előbukkant velünk szembe és ... SÖTÉTSÉG.....

Majd az út szélen feküdtem, mellettem Adrian mozdulatlan teste hevert, másik oldalamon Jakub sírdogált.  Ryan teste az ütközést követően, mint egy kislabda berepült az erdőbe a sofőrrel együtt. Ketten maradtunk eszméletünknél Jakubbal, de értelmes, összefüggő mondatokat nem tudtunk kinyögni. Míg nagy nehezen felhívtam a mentőket. Elmondtam nekik hogy baleset történt jöjjenek azonnal, nekünk nincs komolyabb bajunk viszont vannak súlyos sérültek is. Miután letettem valaki egy késsel nekem ugrott.


Jakub, a nincs komolyabb bajunk kijelentésem enyhén félreértette. Nagyon feldühödött azon, hogy ilyet mertem mondani amikor a bátyja 100% hogy halott, és hiába magyaráztam neki hogy ez most a testi sérüléseinkre vonatkozott, képtelen volt felfogni, csak hadonászott és néhány helyen belém vágott. Sikerült nekem is párszor meglepni őt, próbáltam elvenni tőle a kést, de túl erős volt... Így csak magába vágott párat. Ennek az állapotnak egy másik kamion vetett véget, mivel annyira el voltunk foglalva a verekedéssel az úton, nem vettük észre hogy jön valami, és nem tudtunk kigurulni teljesen előle, így a kamion egyenesen átgázolt a lábainkon... Újabb SÖTÉTSÉG....

Két nappal később ébredtem a helyi kórház intenzív osztályán Jakubbal. Ő is így emlékezett a történtekre, nem győztünk bocsánatot kérni egymástól, mert a sérüléseink nagyját egymásban tettük. Adrian nagyon súlyos állapotban van, csak imádkozni tudunk, hogy túlélje, Ryan halott, Jakub bátyja halott....  Így minden eddigi tervem felfordult. 

Tegnap volt bent Hakän, hozott enni inni nekünk, beszélgettünk. Megtudtam, hogy az esetünket különösen nagy hévvel vizsgálják. Elképzelhető, hogy gyilkossági kísérlet volt, nem pedig baleset. Úgy néz ki a srác tud valamiről, amiről én nem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése