2012. június 21., csütörtök

Már majdnem 100 % os állapotban

Az elmúlt hetekben csak gyógyultam, gyógyultam és gyógyultam. Végre megjött a várva várt hatása a sok gyógyulgatásnak. Nincs lázam, nem folyik az orrom és a fejem sem fáj. Csodálatos és ismeretlen érzés. Ja, és a legjobb, hogy vannak hírek kampósról.


Úgy tűnik voltak/vannak hívei akik segítenek neki a munkáiban. Szóval, velük is számolnunk kell a jövőben. Nem lesz gond, ha eddig boldogultunk ezután is fogunk, de mégis milyen dolog már, hogy egy ilyennek segíteni?! A nagyobb bajunk az, hogy elmenekült. Viszont a szomszédos Lengyelországban elkapták.


Egy ZK Malbork nevű börtönben őrzik. Tény, hogy az ottani közbiztonság magasabb fokú a litvánnál, de miután utánanéztünk a börtönnek kicsit félni kezdtünk. Ugyanis ez egy kevésbé őrzött börtön, közel a tengerhez, ahonnan a sokkal "toleránsabb" Svédországba nagyon könnyen át lehet jutni. Konkrétan, inkább hívnám falusi fogdának, mint börtönnek. Tulajdonképpen csak egy ideiglenes fogvatartóhely 250 es férőhellyel. Szökésre viszont perfektül alkalmas, szóval sietnünk kell. 


Kiadni kampóst nem fogják nekünk, ez ami biztos. Mégis mekkorát néznének, ha beállítanának az intézetbe 15 éves forma kölykök meg pár idióta kommandósnak nevezett alak, és követelnék a kampó kezűt?! Több órás gondolkodás után viszont rájöttem, hogy van egy Okszánánk. Aki tény, hogy áruló, de ezt a kintiek még nem tudhatják, mert pályakezdő volt, így még az itteni hivatalosak sem ismerik, csak a helyiek ahol eddig volt. Ezt nagyon jól ki fogjuk tudni használni, mivel rendőr, a kártyái még megvannak, így neki ki kell adniuk. Csak kell egy előzetes kérelem nekik. 


Mivel ők lengyelek, Okszánáék litvánok, én pedig magyar vagyok, probléma nélkül meg fogjuk tudni ezt oldani. Szerencsére nekik is vannak kapcsolataik a kintiekkel, és nekem is, hála az iskolámnak. De remélem Okszánának mindent sikerül majd elsőre elintéznie. 


Mindenek előtt át kell jutni az országhatáron. Ehhez nagy bravúr kell, mert itt ugye körözve vagyunk. Ha repülővel megyünk, úgy nem állítanak meg a határon minket, csak kell egy kocsi a Lengyelországban történő utazáshoz.  Mivel észre fogják venni, hogy engedély nélkül szállunk fel a kommandó gépével, utánunk fognak jönni, így majd egy sűrű erdőben kell landolnunk ahonnan egy minél hétköznapibb járművel kell továbbmennünk. Ehhez viszont még legalább egy hét tervezés kell. Nem akarok még egy rossz tervet. eleget kaptam már miattuk. Eddig minden rosszul sikerült terv után súlyosan megsérültem. Nem kellene még egyszer, lassan bele is halhatok.


Azt, hogy végül hogy, és mit csináltunk, a következő bejegyzésemben megírom, most lázas gondolkodásba kezdek. AKCIÓ INDUL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése