2011. december 4., vasárnap

Első repülőutam

Tegnap majdnem meghiúsult utazási tervem, reggel 39 fokos lázzal ébredtem, de nem tudott érdekelni az sem. Lábra tudtam állni és ennyi. Elég lassan készültem el, a vonatot majdnem lekéstem, szidtam mindent és mindenkit, de 10 órára ott voltam a reptéren. Az utastársaim is látták hogy nem a legjobb formában vagyok, úgyhogy engedélyeztek nekem egy pár óra alvást. Csak hogy nem tudtam aludni :@ Az a vacak teherszállító gép úgy zötykölődött hogy az nem igaz! Nem hogy aludni nem lehetett, de az utat megúszni hányás nélkül is nagyon nehéz volt.

Dél után pár órával megérkeztünk egy szép reptérre. Nagyszerű. A feltűnést akartuk kerülni a legjobban, erre kitesznek a fővárosban Vilniusban a nemzeti repülőtéren. Ez az utazás egyáltalán nem úgy sikerült ahogy mi szerettük volna. Úgyhogy utána még utazhattunk órákat vasúton, mert kijelentettem hogy buszon nem utazunk, mert hányós vagyok. 

Estére megengedtük magunknak azt a luxust, hogy még úgysem kereshet minket senki, úgyhogy kivettünk egy szobát egy Motelban. Takaros, otthonos kis hely volt, de tudtuk mind, hogy nem maradhatunk majd itt. Nekünk kell otthont kialakítanunk. Úgy döntöttünk, hogy még talán ma itt alszunk és Hétfő reggel vonattal elmegyünk az ország tengerhez közel eső részére. Ott egy erdőben keresünk egy elhagyatott kunyhót, majd otthonná alakítjuk. Remélni merem, hogy lesz a célnak megfelelő hely. Csak ránk ne bukkanjon senki.  

Good luck!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése