2011. december 29., csütörtök

Egy újabb hét

Üdv újra mindenkinek!

Jelenleg mindenki hullafáradt kis csapatunkból, állítom egy hullának több életkedve van mint nekünk. Közülünk is Jakub, a focista srác a leglelkesebb. Ezen a héten kétségkívül ő tartotta bennünk az életet. Nem kértünk tőle semmit, ennek ellenére mindent megtesz értünk. Többször kérdeztem miért teszi, de csak annyit mondott, hogy mi is megtennénk érte. Így érezte jól magát, hogy segíthetett.

4 napja végeztem a legendás könyvvel. Rengeteg dolgok megtudtam amit szerettem volna. Ennél a könyvnél nagyobb segítséget nemigen kaphattunk volna. Minden, egyszerűen minden stimmelt amit olvastunk és gondoltunk. Nagyon ijesztő volt rádöbbenni, hogy egy percig sem tévedtünk, igazunk volt. Létezik kampós, öl, gyilkol, bosszúkat áll. Mint kiderült, nem mi vagyunk az egyetlenek az étlapján, rajtunk kívül 3 ember életét akarja megkeseríteni. Ezt a három embert természetesen figyelmeztetnünk kell, mondjuk szerintem már tudják ők is a bajt.

Először magunkkal kéne kezdeni valamit. Most hullafáradt mindenki, lassan mozdulni sem bírunk, nincs meleg víz, áram és mínusz 20 fok van. Valamit sürgősen ki kell találnunk, mert így itt fogunk meghalni mind. Jakub megpróbál szerezni nekünk fürdőhelyet és ételt, de nem bízhatjuk magunkat rá teljesen. Szóval most teljesen kétségbe vagyunk esve. 

Remélem nem lesz itt vége. Ez majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése