2011. november 15., kedd

WÁÁÁ EZ KÉSZ ŐRÜLET!

Tegnap ígéretemhez hűen elmentem Adrianhoz. Rengeteget kutakodott, mert beteg lett, csakhogy eredménytelenül. Az internetet kimerítettük teljesen, mindent megnéztünk amit csak lehetett. Így maradtak a könyvek plusz személyes holmik. Ezt úgy értem hogy nyilván valamelyik csak vezetett naplót az áldozatok közül, így ha egy olyan birtokába jutunk, rengeteg információt szerezhetünk Ivanovicsról. Csakhogy annak a valószínűsége igencsak kevés, hogy belebotlunk egy ilyen személyes tárgyba, de a remény hal meg utolsóként. Amúgy is, úgy tűnik semmi vesztenivalóm, a barátaim kezdenek rám unni (meg is értem őket maximálisan) hiszen nem tudnak erről a dologról, viszont szinte mindig lógok a közös programról. Összességében ez elég rossz, de amint ennek vége megpróbálok kibékülni velük. Remélem meg fognak érteni... Csak azt nem tudom, hogy ez meddig fog elhúzódni, fogalmam sincs hogy 1 hónap vagy 1 év lesz mire megoldódik a helyzet.

Szóval, ott jártam hogy nyomoztunk Adriannal. Megtudtuk Ivanovics egyik áldozatának a nevét és foglalkozását. A hideg rázott mikor kiderült hogy Nyikolay Drozdov egy tengerész volt aki 1823-ban eltűnt. Mint kiderült a kalózok elrabolták, majd ő csatlakozott hozzájuk. Valószínűleg üzletet köthetett Ivanoviccsal és nem sikerült megegyezniük, ezért az ük ük nagyapám megölte. Viszont hogy többet tudjunk meg erről az esetről el kéne utaznunk Litvániába ahol addig élt, megkeresni a leszármazottait stb...
 
Ez nagyon nagy szervezést vesz igénybe, főleg mert iskola van és nem hagyhatok ki, mert kinyírnak ha a szüleim rájönnek. Úgyhogy ezt is Adrianra bíztam. Amíg én tanulok addig ő felveszi a kapcsolatot egy olyan emberrel aki ki tud minket vinni oda. A visszajövetel nincs tervben, egészen addig, amíg meg nem találtuk azt, amiért mentünk. Szóval megtalálom a végzetem a halálom árán is. Elég optimistán látom a dolgokat... Nem számíthatok senkire Adrianon kívül, ha vele lesz valami, örökre egyedül maradok a gyilkosom ellen. De nincs visszaút, mostmár ha elkezdtük ezt az egészet, akkor be is fogjuk fejezni! Most ki kell pihenni magam... Jó8 világ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése